Sea Color Renk Koruyucu Saç Bakım Şampuanı

Birkaç haftadır düzenli olarak kullandığım Sea Color renk koruyucu saç bakım şampuanı bugünkü konumuz. Malumunuz haftalar önce saçlarımı Sea Color 4.65 Şarap Kızılı rengine boyamış ve burada yayınlamıştım. Saç rengimi değiştirmemle aynı anda daha iyi etki alabilmek için, Sea Color renk koruyucu saç bakım şampuanını kullanmaya başladım.


Sea Color renk koruyucu saç bakım şampuanın özellikleri; 
  • İçeriğinde bulunan silikonlarla boyanın saça tutunmasını sağlamaya yardımcı olan bir tabaka oluşturur.
  • Boyalı ve röfleli saçları şekillendirmeden kaynaklanan yıpranmalara karşı korumaya yardımcı olur.
  • Saçların matlaşmasını önler.
  • Canlılık, nemlilik ve parlaklık kazandırır.
Sea Color renk koruyucu saç bakım şampuanının benim saçlarımdaki etkilerine gelecek olursam, saç boyamın renginde solma olmadı. Genelde boyadıktan birkaç hafta sonra, saç rengimde matlaşma oluyordu. Sea Color renk koruyucu saç bakım şampuanının Pro-V etkisiyle, saçlarımda boyamadan ve şekillendirmeden kaynaklanan yıpranma olmadı. Nemlendirmesi yeterli geldi. Ancak saçlarımı şampuanladıktan sonra herhangi bir saç kremi uyguluyorum. Böylece oluşabilecek saç sorunlarını engellemiş oluyorum. Sea Color şampuan ve Sea Color saç kremi aynı anda kullanılırsa etkisinin daha da artacağını düşünüyorum. Ben sadece Sea Color renk koruyucu saç bakım şampuanını kullanıyorum ve buna rağmen yeni saç rengimle çok mutluyum. Saçlarım özellikle güneş ışığında parlak ve çok canlı görünüyor. Ayrıca Sea Color şampuan, şahane bir kokuya sahip ve bir sonraki yıkamaya kadar kokusu sürüyor. Henüz denemediyseniz marketlerde ve birçok kuaförde Sea Color ürünlerine ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.