Saçlarımın yeni rengi - Sea Color ( 4.65 - Şarap Kızılı)

Biliyorsunuz ki 1 senedir saçlarımı kızıl tonlarına boyuyorum. Bordo Kızıl, Koyu Kızıl, Kızıl Viyole, Patlıcan Moru 1 sene içinde denediğim renklerdi. İsimlerinden de anlaşılacağı gibi kızılın koyu tonlarını hep tercih ettim. Çünkü bariz bir şekilde yoğun kızıl duran renklerden hoşlanmıyorum. Daha çok gün ışığında veya güneş yansıdığında kızıl ışıltılar görünsün istiyorum.


Ancak bu kez, geçtiğimiz günlerde Lila Kozmetik'in göndermiş olduğu pakette bulunan 4.65 Şarap Kızılı ile daha önce denediğim tonların dışına çıkmaya karar verdim. Saçlarımı evde kendim, kendi saç rengimin üzerine öncesinde açıcı kullanmadan boyuyorum ve kit halindeki boyalar ile saçlarımı boyamak daha çok rahatıma geliyor. Etraf, üstüm başım kirlenmiyor. Boya tası, fırça kullanmaya gerek kalmadan az malzeme ile kolayca işlemi tamamlıyorum.


Boya kitinin içinden iki adet tüp boya, bir adet boya sıkma kabının içerisinde gelen oksidan krem, boyama sonrası uygulamak için saç kremi, kullanma kılavuzu ve bir çift eldiven çıktı. Saçlarım kısa olduğu için tek tüp boya kullandım ve fazlasıyla yetti. Formülünde zeytin yağı olduğu için içerisine artı bakım yağı koymaya gerek duymadım (önceki boyamalarda boya karışımının içerisine bakım yağı da ekliyordum). Boyayı uygulamaya önce saç diplerimdem başadım. Tüm saç dibini kapattıktan sonra tarayarak uçlara yedirerek işlemi sonlandırdım. 40 dk. beklettikten sonra iyice duruladım ve saç bakım kremini uyguladım. İyice duruladım derken 4 kez şampuanladım. Çünkü kızıl olduğu için çok fazla renk akıyor. 4. yıkamam da dahi tamamen gideremedim. Sonucu görebilmek için saçlarımı fön makinesi ile kuruttum ki bilenler bilir Didim sıcaklarında fön makinası kullanmak tam bir delilik :)) 



Uzun lafın kısası sonuç daha belirgin hafif mor yansımaları olan yoğun bir kızıl elde ettim. İlk defa bu kadar belirgin bir renk kullanıyorum ve neden daha önce cesaret edememişim dedim. Bu arada saçlarımı 3. kez yıkayışımda akan boya miktarı azaldı ve 4.de çok açık bir pembe su geldi. Yani demem o ki kızıl renk olmasına rağmen çok fazla akma yaşamadım. Sonuçtan çok memnun kaldım. Ten rengime, yaşıma uygun bir ton oldu. Gelen tepkiler de benim düşüncemle aynı yönde olunca daha da memnun kaldım. Bir sonraki renk değişiminde biraz daha fazla cesaretlenip LilaFix markasına ait Mix tonlardan Viyole ve Mavi'yi denemeyi düşünüyorum :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.