Evimin Hijyeni - Vissmate Ultra Yoğun Kıvamlı Çamaşır Suyu

Blogumun bugünkü konukları Vissmate çamaşır suları. %100 hijyen ve maksimum koruma sağlayan çamaşır sularının Çam OrmanlarıLimon Gücü, Çiçek Bahçesi ve Deniz Ferahlığı olmak üzere 4 ayrı çeşidi mevcut. Benim favorim Limon Gücü oldu.


Vissmate çamaşır suları, çamaşırlarda, mutfak, banyo ve tüm yüzeylerde rahatlıkla kullanılabiliyor. Ürünün çocuk güvenlik kapağı mevcut. Kapağı iki yandan sıkarak açılabiliyor. Böylece çocukların kolayca açması engellenmiş. Evimin her yerinde deneyimlediğim çamaşır sularının en çok sevdiğim yanları, diğer çamaşır sularına oranla çok daha yoğun olmaları ve ağır kötü kokuya sahip olmamaları oldu. Diğer çamaşır sularını kullandığımda evin içine ağır bir koku siniyordu. Bu koku da bende baş ağrısı yapıyordu. Ancak Vissmate çamaşır sularında böyle bir rahatsızlık yaşamadım. Aksine evimde hijyen sağlarken aynı zamanda mis kokusu her yeri sardı. Beyaz çamaşırlarda, çamaşırı sarartmadan temizlik sağladı.


Mutfak kalebodurlarının arasındaki derzleri Vissmate çamaşır suyu ile temizledim. Önce mutfak fırçası ile derzlerin üzerine uyguladım. Biraz beklettikten sonra duruladım ve derzler tertemiz oldu. Aynı şekilde mutfak evyesinde kullandım ve çaydan sararmış olan kısımlar gitti yerine parıldayen gider ve evye geldi. Yoğun kıvamı sayesinde çamaşır suyu hemen akıp gitmiyor, yüzeye tutunuyor. Böylece kirler, lekeler daha çabuk ve kolay temizleniyor. 


Limon Gücü ve Çiçek Bahçesi çeşitlerini mutfakta, Çam Ormanları ile Deniz Ferahlığı çeşitlerini ise banyo da kullanmayı tercih ettim. Çamaşırlarda ise Çiçek Bahçesini kullandım. Çamaşır makinasının ön yıkama gözüne deterjanla birlikte döktüm ve çamaşırlar mis koku ile çıktılar. Ayrıca lekeler tamamen gitti. Özellikle mutfak havlularının çıkmak bilmeyen çay, yağ ve yemek lekelerinden eser kalmadı. Bundan böyle evimin hijyeni Vissmate'den sorulur.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.