Alışveriş - H&M

Uzun zaman önce yaptığım bir kaç küçük parça giysi alışverişini sizlerle paylaşmak istedim. Malumunuz H&M mağazası hemen her yerde yok. Bu nedenle İstanbul'dan sipariş vererek ürünleri getirtiyorum. Sanırım online mağaza açılana veya yakınıma mağaza açılana kadar bu böyle sürüp gidecek. Her neyse şimdi geçelim neler aldığıma. Yaz aylarında Didim sıcaklardan dolayı çoğu zaman çekilmez oluyor. Bu nedenle de çoğunlukla pamuklu ve penye giysiler giymeyi tercih ediyorum. 


Çan kesimli elbiseyi 34.99 TL'ye almıştım. Kesimi ve kumaşı ile çok rahat. Efil efil bir elbise. İki yanında cepleri var. %100 viskoz kumaştan üretilmiş. Instagram'dan beni takip edenler bilir çoğu fotoğrafımda üzerimde bu elbise var :))

Jarse eteklerin tanesini 19.99 TL'ye almıştım. İki kat kumaştan üretilmiş. İstanbul'da olduğum dönemde iki tane koyu jarse olanından almıştım. O kadar rahat ve kullanışlı ki 1 tane daha koyu gri ve 2 tane siyah eteği sipariş vererek getirttim. Toplamda 5 tane oldular :) Etekleri farklı bluz, gömlek ve tshirtlerle kombinliyorum. Böylece her defasında aynı şeyleri giyiniyormuşum gibi algılanmıyor ;)


Jarse kısa kollu tshirtü 24.99 TL'ye almıştım. Genelde S veya M beden giyiniyorum. Kalıbına göre değişiyor çoğu markada. Ancak tshirt alırken bir beden büyük almayı tercih ediyorum. Daha salaş bir görünüm elde etmek için. Çünkü yapışan tshirtleri sevmiyorum. Bunu da L beden aldım. Sol üst tarafında küçük cep görünümü var ancak cebi yok :)


Son olarak kenarları dantelli atleti 14.99 TL'ye aldım. Kot pantalonlarımla kombinlemeyi tercih ediyorum. Kumaşı pamuklu ve ince olduğu için çok rahat. Birkaç parça giyim alışverişi daha yaptım onları da daha sonra ayrı postlarda yayınlamayı düşünüyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.