Watsons Anti Frizz Treatment Wax - Saç Bakım Maskesi (Argan Oil)

Saç bakım rutinime son zamanlarda eklediğim Watsons'ın Argan Yağı içeren saç bakım maskesinden sizlere bahsetmek istiyorum. Ürünün bir çok bloggerdan olumlu yanlarını duyunca bende indirimde alıp denemeye başladım ve sonuçtan gerçekten çok memnun kaldım. Argan yağının saçları besleyip, onardığını bildiğim için ben argan yağlı olanını aldım. Ancak mağaza da bir kaç farklı çeşidi daha mevcuttu.


Ürün kabarık ve kuru saçların kullanımı için uygun. Çok güzel bir kokuya sahip ve bu koku saçlarda uzun süre kalıyor. Oldukça yoğun bir kıvama sahip. Saç bakım maskesinin içeriğinde argan yağının dışında, pro-vitamin B5 ve E vitamini de bulunuyor. Böylelikle ürün saçları onarıp beslerken aynı zamanda saçların sağlıkla uzamasını da sağlıyor. Ben ürünü saçlarımı şampuanladıktan sonra, fazla suyu sıkıp uyguluyorum ve 5 dk. bekletiyorum. Ardından durulayarak işlemi sonlandırıyorum. Kullanımı işte bu kadar :) 


Oldukça pratik ve etkili bir ürün. Saç bakım maskesini uyguladıktan sonra, saçlarım yumuşacık oluyor ve çok kolay taranıyor. Beni yakından tanıyanlar bilir. Saç rengimi sürekli değiştiriyorum ve yıpranmayı en aza indirmek için sürekli bakım ürünleri kullanıyorum. Bu nedenle çok şükür saçlarımda yıpranma ve kırıklar olmuyor. Ayrıca saç rengimi değiştirmesem bile her ay aynı renge boyadığım da oluyor. Çünkü diplerim çok çabuk uzuyor. Bunu kullandığım diğer ürünler mi yoksa Watsons saç bakım maskesi mi sağladı tam olarak bilemiyorum. Ancak genel olarak memnun kaldığım bir ürün oldu. Ayrıca uzun süre kullan kullan bitmiyor. Çok az miktarda kullansanız dahi tüm saça etki ediyor.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.