Mükemmel Hediye Fikri: SouFeel

Biliyorsunuz ki geçtiğimiz haftalarda SouFeel ile kendi hikayemi oluşturmuştum. Henüz okumadıysanız yazım burada. Bu kez de sizlere SouFeel avantajlarından bahsetmek istiyorum. Beğendiğiniz charmı %78'e varan indirimlerle satın alabilirsiniz. Nasıl mı? Site her gün farklı ürünlerini günlük indirimlerle satışa sunuyor. İndirimlere denk gelirseniz bilekliğinizi çok daha uygun fiyatlara oluşturabilirsiniz.


Ayrıca Soufeel İlkbahar koleksiyonunu da satışa sundu. Benim içlerinden beğendiğim birkaç parça var tabi ki :) Yeni koleksiyona buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca sevdiklerinizin resimlerini de seçtiğiniz charmın üzerine bastırabilirsiniz. Charm seçeneklerini buradan inceleyebilirsiniz.


 Ürünler %100 garantili. 925 ayar gümüş ve 14K sarı ve pembe altın seçenekleri ile satışa sunulmuş. Ayrıca charmların çeşidine göre murano cam boncuk, swarovski taşlar ile süslenmişler. 


Ben hikayemi sevdiğim ve daima yanımda taşımak istediğim charmları seçerek oluşturdum. Bilekliğim ve charmlar 925 ayar gümüş. Temizlenmesi çok kolay. Kullanma talimatlarına uyarsanız uzun süre zarar görmeden kullanabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.