Maybelline Color Sensational Matte/Mat Ruj (Divine Wine - 975)

Mat bordo ruj arayışındaysanız, işte tam da size göre bir ruj ile karşınızdayım. Maybelline ürünlerinin genelini severek kullanıyorum. Ancak geçenlerde bir Watsons alışverişimde, Divine Wine'ı görüp adeta aşık oldum. Ki normalde koyu renk ruj kullanmam.


 Eve gelip hemen denedim 'aman Allah'ım hiç yakışmadı bu ne böyleee!' diye bir tepki verdim ve rafa kaldırım. Çünkü kendimi annesinin rujunu sürmüş küçük kız çocuğu gibi hissettim :)


Yılbaşında kuzenimin evime gelmesiyle, birlikte hazırlandık ve o koyu renk ruj sürmemi söyledi. Ben de Divine Wine'ı tekrar denedim. Sonuç mu? Bu sefer harbiden yakıştı :) Demek ki doğru makyaj ve kıyafet önemliymiş.

Ruj, Kahverengi alt tonlu bir bordo renge sahip. Mat olmasına rağmen kolay uygulanıyor. Yumuşak bir yapısı var. Uygulandığında rengini tek seferde veriyor. Kalıcılığı, yılbaşı gecesi o kadar yeyip içmeme rağmen saatlerce dayandı :)

İndirimsiz 20 TL'ye almıştım. Bence fiyatını hak eden bir ruj. Günlük makyajımda koyu renkler kullanmıyorum ama özel gün makyajlarımda Divine Wine'ı tek geçerim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.