Loreal Skin Perfect Miceller Gel - Kusursuz Göz Makyajı Temizleme Jeli

Uzun zamandır yazılmayı bekleyen bir ürünle sizlerleyim. Elimde birçok makyaj temizleme ürünü olduğundan, kısa bir süre önce denemeye başladığım ve etkilerini görünce de sizlerle paylaşmak istediğim, Loreal kusursuz göz makyajı temizleme jelinden biraz bahsetmek istiyorum.


Ürün akışkan ve jel yapıya sahip. Yoğun bir kıvamı yok. İçeriğinde alkol ve parfüm bulunmuyor. Hipoalerjenik, hassas gözler ve lens kullananların kullanımına uygun bir ürün.


Makyajı temizlerken göz çevresine ferahlık veriyor. Cildimde herhangi bir alerji, tahriş olmadı. Makyajı çok nazik bir şekilde temizliyor. Ürünü disk pamuk üzerine yeterli miktarda döküyorum ve göz üzerinde 2 dk. beklettikten sonra yavaşça siliyorum. Başarılı bir şekilde makyajı temizliyor. Ancak çok ağır göz makyajlarında bekleme süresini biraz uzatıyorum. Aksi taktirde tek seferde makyajı çıkartmıyor. Verdiği ferahlık hissini sevdim. Göz çevremde yapısı nedeniyle nemlendirme sağladı ve gözlerimi yormadan makyajımı temizledi. Henüz denemediyseniz şans verin derim. Sizler daha önce bu ürünü denediniz mi? Memnun kaldınız mı? Paylaşırsanız sevinirim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.