Loreal Paris Elseve Mucizevi Bakım Yağı - Boyalı Saçlar İçin

Uzun zamandır saç bakım rutinime saç bakım yağlarına da yer veriyorum. Hal böyle olunca kullandığım bakım yağlarından biri olan Loreal Elseve mucizevi bakım yağından sizlere biraz bahsetmek istedim. Ürünün Normal ve Boyalı saçlar için 2 ayrı çeşidi satışa sunulmuş. Bendeki boyalı saçlar için olanı.


Elseve mucizevi bakım yağı, içeriğindeki UV filitresi ile zenginleştirilmiş değerli çiçek özleri ile saçları ağırlaştırmadan bakım sağlıyor. Saçlara anında yumuşaklık ve parlaklık veriyor. Pompalı başlığı sayesinde ürün kullanımını kolaylaştırıyor. Az miktarda kullanılsa dahi vaad ettiklerini yerine getiriyor.


İster banyodan önce, isterseniz de banyodan sonra kullanılabilir. Ben genellikle banyodan sonra saçlarımı daha kolay taramak için kullanıyorum ve saçlarım tarafından anında emiliyor. Durulanma gerektirmiyor. Ayrıca boyalı saçlara uygun olduğu için, saç boyamın rengini koruyor. Uv filtresi ile saçları güneşin zararlı ışınlarına karşı koruyor. İçeriğindeki çiçek özleri sayesinde çok hoş bir kokuya sahip. Saçlarımı düzleştirdikten sonra oluşan elektriklenmeyi engellemek içinde kullanıyorum. Sonuç harika oluyor. Ürün oldukça bereketli veya saçlarım kısa olduğu için kullan kullan bitmiyor :) Durulanma gerektirmeyen saç bakım ürünlerini kullanmayı daha çok seviyorum. Bu nedenle Elseve mucizevi bakım yağını ilk günden beri severek kullanıyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.