Dax SuperGro Saç Güçlendirici Bakım Yağı

Dax SuperGro ürünlerini sanırım duymayanımız kalmamıştır. Bir aralar salgın gibi adı hepimizin dilindeydi :) Ülkemizden çekildi çekilecek derken, firma yeniliğe giderek ürün yelpazesini genişletip her kesime ulaşmayı başardı. Bende saç bakım rutinime eklediğim Dax SuperGro saç güçlendirici bakım yağından biraz bahsetmek istiyorum.


Dax SuperGro saç güçlendirici bakım yağının içeriğinde; Jojoba yağı, Hindistan cevizi yağı, Çay özü, Papatya özü, Badem yağı, Aloe vera, Avokado özü, Susam yağı, Buğday özü, Fıstık yağı, Bitkisel yağlar ve Mineraller bulunuyor.
 
Ürünün vaad ettikleri;
  • İçerdiği organik yağlar sayesinde saç ve saç derisini besler,
  • Günlük veya haftalık bakım olarak rahatlıkla kullanılır,
  • Kısa zamanda saçınızda fark edilir yumuşaklık,parlaklık ve canlılık sağlar,
  • Saçınızın daha hızlı uzamasını sağlar,
  • Nem kaybına karşı saçın direncini arttırır,
  • Saç uçlarını tedavi eder, kırılmayı önler.

Saçlarımı yıkamadan  bir saat önce ürünü yeterli miktarda alarak, 10 dakika saç derime masaj yaparak uyguluyorum. Sadece saç derisine uygulamak dahi yeterli oluyor. Bakım yağı katı bir kıvama sahip. Ancak elinizin ısısıyla anında yumuşayarak sıvı hale geliyor. Haftada bir kez uyguluyorum. Çünkü zaten yağlı saç derisine sahibim. Bakım yağını saçlardan temizlemek biraz güç. O nedenle saçlarımı, 3 defa şampuanlayarak arındırıyorum. Ürün, kan dolaşımını hızlandırarak saç hücreleri canlandırıp, saçları besliyor ve daha hızlı uzamasını sağlıyor. Boyalı saçlara sahip olduğum için severek kullanıyorum. Yıpranmayı en aza indirmekte epey başarılı. Saçlarımın hızlı uzamasını sağladı. Instagram'dan takip edenler bilir yaz ayları sonunda saçlarımı kısacık kestirmiştim. Şimdi ise saçlarım omuzlarımda :) Kullandığım bakım yağının etkisi olduğunu düşünüyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.