Topicrem Soothing Cleansing Water Face&Eyes - Yüz ve Göz İçin Yatıştırıcı Temizleme Suyu


Topicrem yüz ve göz için yatıştırıcı temizleme suyu hakkındaki yorumlarımı nihayet sizlerle paylaşıyorum. Ürün daha çok kuru ciltlerin kullanımına uygun olup, bebekten yetişkine tüm yaş gruplarının rahatlıkla kullanabileceği bir ürün.

Topicrem yüz ve göz için yatıştırıcı temizleme suyu özellikleri;
  • İçerisindeki gül suyu sayesinde, toksin ve atık madde atımını hızlandırarak cildi derinlemesine temizliyor.
  • Cilt rengini dengeliyor.
  • Gözeneklerin sıkılaşmasını ve cildin nemlenmesini sağlıyor.
  • Kızarık ciltler başta olmak üzere tüm cilt tiplerini cildi yıpratmadan susuz kir ve makyajdan temizliyor.
  • Yüz ve göz çevresinde tek ürün olarak güvenle kullanılabilir.
  • En hassas ciltlerde ve kontak lens kullananlarda daha güvenlidir.
  • Parfüm, paraben, boyar madde ve sabun içermiyor.
Ürünü içerisinde paraben, boyar madde ve sabun olmamasından dolayı sevdim. Hafif hoş bir kokuya sahip. Yüz makyajını alerji, tahriş yapmadan temizliyor. Gözeneklerin görünümünü hafifletiyor. Buna kullandığım Braun Face'in de katkısının olduğunu düşünüyorum. Uygulama sonrasında verdiği nemi sevdim. Ancak ağır göz makyajlarını temizlemekte başarısız. Makyajı çıkartmak yerine iyice bulaştırıyor. Bu nedenden ötürü ürünü, son zamanlarda makyajımı iyice temizledikten sonra tonik olarak kullanmayı tercih ediyorum. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.