Revlon Super Lustrous Lipstick - Süper Parlak Ruj (460 - Blushing Nude)

Super Lustrous rujdan biraz bahsetmek istiyorum. Öncelikle ambalajı sade, şık ve kadınsı. Üzerinde rujun rengini görmemizi sağlayan küçük, şeffaf pleksi bir penceresi mevcut. Bu tip ambalajları göz alıcı buluyorum.


Rujun bendeki rengi, 460 numaralı Blushing Nude. Kahverengi alt tonlu bir pembe. İçerisinde küçük pembe ışıltılar barındırıyor. Aslında ışıltılı rujlardansa, mat rujları daha çok tercih ediyorum.


Ancak bu ruju renginden ötürü severek kullanıyorum. Özellikle kullandığım zamanlarda kızıl renkli olan saçlarımı daha da ön plana çıkardığını düşünüyorum.



Saten bir bitişe sahip. Kremsi, yumuşak bir yapıya sahip. Kalıcılığı yok denecek kadar az. Gün içinde yenilemek gerekiyor. Nemlendirmesi yeterli. En azından dudaklarımı kurutmuyor.


İpekle zenginleştirilmiş mega nemlendiriciler, Aloe, C ve E Vitaminleri içeriyor. Rengini ilk seferde başarılı bir şekilde dudaklarıma veriyor.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.