Pure Beauty Multi-Function BB Krem


Pure Beauty Multi-Function BB kremi uzun süredir severek kullanıyorum. Artık hakkında yorum yapma vakti geldi diye düşünüyorum. BB kremin adından da anlaşılacağı gibi çok işlevli bir ürün.

Aynı anda yerine getirdiği çok işlev nedir?
  • Antioksidan
  • Beyazlatma
  • Cilt elastikiyetinde düzelme
  • Nemlendirme
  • Yorgun cildi canlandırma
  • Gözenek bakımı
  • Güneş koruma
  • Satenimsi bitiş
  • Besleme
  • Ağırlık yapmayan doku
Peki Vaad ettiği işlevleri yerine getiriyor mu?
Öncelikle nemlendirmekte oldukça başarılı. Cildi nemlendirirken aynı anda SPF 42 PA++ ile cildi güneşin zararlı etkilerine karşı koruyor. BB kremin tek rengi mevcut bu nedenle tüm cilt tipleriyle kolaylıkla uyum sağlayabiliyor. Ben uyguladığımda aydınlık bir görünüme kavuştum. Yoğun bir kıvamı olmasına rağmen cildimde ağırlık yapmadı. Kapatıcılığı bana yeterli geldi. Çillerimin görünümünü hafifletti. Gözenekler üzerinde pek bir etkisi yok. Ancak görünümünü hafiflettiğini söyleyebilirim.



Saten bir bitişe sahip. Bundan sebep, ilk başta kullanmakta tereddüt ettim. Karma/Yağlı cilde sahip olduğum için çok fazla parlama yapacağından endişelendim. Ancak T bölgem haricinde çok fazla parlama yapmadı. T bölgemdeki parlamanın da üzerinden pudra geçerek üstesinden geliyorum. İçeriğindeki Bulgar gülü esansı sayesinde hoş bir kokuya sahip. Kısacası çok fazla artısı olan bir BB krem ve severek kullanıyorum. Daha önce Pure Beauty markasına ait  CC kremi de kullanıp memnun kalmıştım. Yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Ürünü henüz denemediyseniz ve merak ediyorsanız, Watsons mağazalarından temin edebilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.