Neutrogena Norveç Formülü El Kremleri

Bugün Neutrogena norveç formülü el kremininden biraz bahsetmek istiyorum. 'Kış aşkı ellerimde' sloganıyla satışa sunulan, bu tatlı ambalajlı seri ile arası kötü olan kişi sayısı azdır diye düşünüyorum. Bu seri Darling Clementine.no tarafından kış ayları için özel ve sınırlı sayıda üretilmiş.


Krem, en zorlu kış koşullarında dahi, en kuru, çatlamış ellere bile anında ve uzun süreli rahatlama sağlıyor. Elleri anında yumuşacık ve pürüzsüz yapıyor. Üstelik bunu, gliserinle zenginleştirilmiş olan kremin tek bir damlası yerine getiriyor. Ben özellikle manikür yaparken, tırnak diplerime de uyguluyorum ve sonuç harika. Ürün mavi ve kırmızı olarak iki farklı kış temalı ambalaj ile piyasaya sunulmuş. Mavi ambalajlı olan parfümlü, kırmızı ambalajlı olanı ise parfümsüz olarak üretilmiş. Diğer el kremlerine göre daha yoğun ve şeffaf bir yapıya sahip. Uyguladıktan kısa bir süre sonra cilt tarafından kolaylıkla emiliyor. Norveç formülü el kremleri, konsantre formülleri sayesinde, 300 kere uygulama sağlıyor. Böylece uzun süre boyunca kullanılabiliyor.


El kremlerini henüz denemediyseniz raflarda tükenmeden gidin alın derim. Neutrogena ürünlerini zaten genel olarak beğeniyorum. Beğeni listeme bu özel seri el kremlerini de eklemiş oldum. Umarım yeni ambalajlar ile tekrar satışa sunulurlar.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.