Evoderm Yüz Yıkama Köpüğü

İnno Active firmasına ait Evoderm Yüz Yıkama Köpüğü'nü uzunca bir süredir kullanıyorum. Artık paylaşma zamanı geldi diye düşünüyorum. Evoderm Yüz Temizleme Köpüğü hassas cilt tiplerine uygun bir ürün. Kokusuz olması kokuya karşı alerjisi olanlarında kullanımını kolaylaştırıyor. voderm Yüz Temizleme Köpüğü temizleme aktifleri, kremsi köpük formu ve antibakteriyal etkisi ile cildi hassas bir şekilde temizleyip sakinleştiriyor. Cildi bakım veya makyaj uygulamasına hazırlıyor. İçeriğinde Allantoin, Argan yağı, Pantenol bulunuyor. 


Peki içeriğindeki maddeler ne işe yarıyor?
Allantoin: Nemlendirici , hücre yenileyici, tahriş giderici ve yaşlanma karşıtı etkisi bulunur.
Argan Oil: Epidermal su kaybının önlenmesine yardımcı olur. Linoleik ve oleik asitler yardımıyla epidermal su kaybının önlenmesi ve cilt tabakasının güçlenmesini destekler. Cildin ışıltılı ve canlı bir görünüme ulasmasına yardımcı olur.
Panthenol: Cildin nem tutma kapasitesini arttırarak yumuşamasına ve elastikiyetin korunmasına yardımcı olur.


Ürünü sabah, akşam günlük rutinimde kullanıyorum. Makyajımı sildikten sonra avuç içine, pompasına yeteri kadar basarak uyguluyorum. Ardından köpüğü ıslak cildime masaj yaparak dağıtıktan sonra  bol ılık suyla duruluyorum. Cildimi başarılı bir şekilde temizliyor. Karma bir cildim olduğu için, cildimdeki yağlanmayı dengelediğini düşünüyorum. Evoderm Yüz Yıkama Köpüğü severek kullandığım ürünler arasına girdi.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.