Essence Pure Skin Anti-Spot BB Cream (Natural Beige)

Essence'in hemen hemen her ürününü severek kullanıyorum. Sevdiğim bir diğer ürünü de Pure Skin serisine ait sivilce karşıtı BB kremi. Ürünün Natural Beige isimli tek rengi satışa sunulmuş. BB kremin clearderm kompleksi ile ikili etkisi var. Kusurlarla etkin ve hızlı bir şekilde savaşırken aynı zamanda sivilce ve kızarıklıklara kapatıcılık sağlıyor.


Essence Pure Skin Anti-Spot BB Kremin özellikleri;
  • Kusursuz ve yenilenmiş bir cilt sağlar
  • Matlaştırır ve nemlendirir
  • Sivilce ve siyah noktalarla savaşır

Malumunuz cildim Karma/Yağlı ve bu nedenle T bölgemde diğer yerlere göre daha fazla yağlanma ve parlama oluyor. İşte tam da bu gibi durumlarda Essence sivilce karşıtı BB krem devreye giriyor. İnce yapılı bir ürün olup kapatıcılığı fazla yok. İnce yapısı sayesinde ciltte ağırlık hissi yaratmıyor. Ancak uygulandığında cilt ile bütünleşiyor ve pudramsı bir görünüm sağlıyor. Üzerinden tekrar pudra ile geçmeye dahi gerek kalmıyor. Bu özelliğini çok sevdim.


Gün içinde cildimde parlama yapmıyor. SPF 10 ile cildi güneşin zararlı etkilerine karşı koruyor. Nemlendirmesi bana yeterli geldi. Sivilceler ve siyah noktalar üzerinde pek fazla bir etki göremedim. Ancak cilt tonunu eşitlediğini ve sağlıklı bir görünüm sağladığını söyleyebilirim. Ancak gözenekleri kapatmadığı için yeni sivilcelerin oluşmasına sebep olmuyor. Aşırı problemli bir cildiniz yoksa sizinde seveceğiniz bir BB krem. Aksi taktirde beklentilerinizi karşılayamayabilir.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.