Essence Nude Long Lasting Lipstick - Uzun Süre Dayanıklı Nude Ruj (Cool Nude - 05)



Essence ürünlerini sevmeyenimiz pek nadir olsa gerek. Hem ekonomik hemde kaliteli oluşlarıyla çoğu ürününü sevmeme neden olan bir marka. Nude serisinden uzun süre kalıcı Cool Nude isimli rujundan biraz bahsetmek istiyorum. Öncelikle ambalajı ile dikkat çeken bir ürün. Essence'in diğer kalıcı rujlarının ambalajıyla aynı fakat Nude serisine yakışır bir ambalaj rengine sahip. Adı uzun süre kalıcı ama kalıcılığı yok denecek kadar az. Serideki en koyu renk tonuna sahip olan ruj buydu.


Nude renge sahip rujlara olan zaafımdan ten rengime en çok gideceğini düşünerek aldığım Cool Nude beni hiç de yanıltmadı. Mağazada koluma swatchlamıştım. Ancak evde dudağıma sürdüğümde doğru karar verdiğime emin oldum.


Ruj pembe, mor arası (tarif edemedim) alt tona sahip bir nude. Dudakları kesinlikle kurutmuyor. Hafif bir nemlilik sağlıyor. Kolay uygulanıyor. Dudakta adeta kayıyor. Kremsi bir bitişe sahip. Ancak ruju sürdüğümde şöyle bir durum oluyor. Dudağımda nude rengin aksine, mauve gibi duruyor. Bu kötü mü? Hayır, aksine daha çok sevdim. Henüz denemediyseniz bir şans verin derim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.