Catrice Sun Glow Shimmering Bronzing Powder - Bronzlaştırıcı Işıltılı Pudra


Bugün blogumda Catrice Sun Glow Shimmering Bronzing Powder'dan bahsetmek istiyorum. Ürün şeffaf bir ambalaja sahip. Kırılgan görünse de oldukça sağlam bir ambalajı var. Çantada rahatlıkla taşınabilir. Dökülme, akma derdi yok. Örgü desenli kabartmalı yüzeyini çok sevdim. Şampanya ve bronz renklerden oluşuyor. İçerisindeki ışıltılar çok büyük değil. Uygulandığında hoş bir ışıltı veriyor. Günlük makyajda dahi rahatlıkla kullanabileceğiniz tonlara sahip. İçerisinde turunculuk yok. 


Bej rengin pigmenti oldukça başarılı. Ancak bronz renk daha az pigmentli. Pudra olarak satışa sunulmuş olsa da ben tüm yüzüme uygulamıyorum. Açık rengi aydınlatıcı, koyu rengi ise bronzer olarak kullanmayı tercih ediyorum. İki rengi karıştırarak allık yerine de severek kullanıyorum. Ne kadar çok uygularsam uygulayayım yine de abartılı bir görünüm yaratmıyor. Yılbaşı makyajımda kullandığım ürünlerden biri de Catrice Sun Glow Shimmering Bronzing Powder'dı. Eğer ki ışıltıyı seviyorsanız kesinlikle denemelisiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.