Benim Kutu Evim (Yatak Odam)

Ne zamandır aklımdaydı evimden köşeleri sizlerle paylaşmak. Sonunda bu yazıyı hazırlamaya karar verdim. Evin tüm mobilyaları IKEA'dan alındı. Küçük kutu gibi bir evimiz olduğundan, daha aydınlık görünmesi için her şey beyaz olsun istedik. Sadece aksesuarlarda renk kullandık.


Evin en büyük odası benim odam :) Gereksiz eşya ile doldurmak istemesem de ölçülerinden dolayı biraz sıkış tıkış oldu. Sadece gerekli olan mobilyalar bile gördüğünüz gibi çok fazla görünüyor. Kapıdaki kelebekli askılık English Home 'un yaz aylarında satışa sunduğu bir ürünü.


 Paylaşırken bazı yerlerde linkler veriyorum. Tıkladığınızda direkt ürüne veya bulunduğu kategoriye ulaşabilirsiniz :) Yatak, Hemnes serisine ait. Nevresim takımı, Madame Coco Neige Çift Kişilik Flannel Nevresim. Instagram'dan takip edenler bilir. 2 gün önce indirimden alıp, paylaşmıştım. Bulut yastık Orkid'in hediyesiydi :)


Şifonyerlerler, Hemnes serisinden üst çekmecesinin içerisinde ayrıca küçük bir çekmece daha bulunuyor. Aslına bakarsanız şifonyerleri yatak başının iki yanına koymak için almıştım. Ancak sığmayınca duvar kenarına koyup, televizyon sehpası gibi kullanmak zorunda kaldım. Çekmecelerin içi epey derin olduğundan bakım ürünlerimi burada tutuyorum. Abajur IKEA Jara.


Mavi, melekli kalpli kutular, oğlumun doğumuna gelenlere verilen hediyelerden. Baykuşlara karşı ayrı bir zaafım olduğundan odamda bir köşede, küçük aksesuarlar olsun istedim. Taşlı ferforje, baykuş takı kutuları Didim Merkür Hediyelik'ten. Kafalarından tutup arkaya doğru çektiğinizde mıknatıslar birbirinden ayrılarak açılıyor. Ancak çok küçük olduğundan sadece küçük küpeler sığıyor. Kelebek takı askısı English Home, sanıyorum ki artık satış da değil. Ahşap takı kutusu Madame Coco indiriminden.


IKEA'da gardıropları kendi isteğinize göre seçebiliyorsunuz. Gardırop PAX/Hemnes. Ben 6 kapılı, menteşe kapaklı ve köşe gardırop olsun istedim. İçinin aksesuarlarında da askı boruları, raflar, önü camlı çekmeceler ve tel sepetler seçtim. Ancak içini paylaşamıyorum. 3'lü bereket kuşları English Home.
  

Son olarak makyaj masam yine Hemnes serisinden. Bu makyaj masasını uzun zamandır istiyordum. Sonunda benim :) Hem görünüşünü hem de üzerinin camlı oluşunu seviyorum. Masamın üzerinde sürekli kullandığım ürünleri, parfümlerimi, oda kokularını ve ruj organizerini bulunduruyorum. Balık desenli ferforjeli cam mumlukları English Home'dan almıştım. Birini, fırçalık olarak ve diğerini, küçük kremlerimi koymak için kullandım. Tabureyi unutmadan, o da IKEA Ingolf serisine ait. Sanıyorum ki artık satışta değil. Taburenin yanındaki iki kutuda stokladığım ürünleri saklıyorum. Ayrıca paylaşmamı istediğiniz başka şeyler varsa, bunları belirtirseniz sevinirim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.