Benim Kutu Evim (Salon)

Bir önceki oda turu yazımda yatak odamdan kesitler paylaşmıştım. Bugün ise salonumuzdan kesitler paylaşmak istiyorum. Mümkün olduğunca sade olmasını istedik ve sadece birkaç küçük aksesuar ile renklendirdik. Çünkü  amerikan mutfak olduğundan, daha fazla eşya ile her şeyin karmaşık görüneceğini düşündük. Eşyaları marka ve linkleri ile belirtiyorum. Belki yeni evlenecek veya evini yenileyecek olanlara bir nebze de olsa yardımcı olabilirim :)


Üçlü kanepe EKTORP serisinden Stanesa Beyaz renkli.
Tekli koltuklar EKTOPR serisinden Blekinge Beyaz. Ayak uzatma taburesi yine EKTORP serisinden Blekinge Beyaz. Tekli koltuklardaki minderler, IKEA HEDBLOMSTER. Ancak üçlü kanepede ki minderin linkini ekleyemiyorum. Çünkü site satıştan kaldırmış.


Evde halı kullanmadık. Bunun yerine, odalarda ve salonda kilim kullanmayı tercih ettik. Kilim Madame Coco. Ancak her nedense site aldığımız beyaz rengi satıştan kaldırmış :( Evet arkadaki damacananın tüm görüntüyü bozduğunun farkındayım. Ancak salon mutfak birleşik olduğundan, maalesef koyacak başka bir yer yok.


Ferforjeler ve dekoratif çiçekler English Home, lavantalar , Madame Coco ve saksılar IKEA ROSEPEPPAR.


Evin tüm elektrik vs. tesisatı bizden önce döşendiğinden televizyonun yerini değiştiremedik. Ki tesisat çekmeyi de düşündük. Ancak bu sefer de hiç bir yere uymadı. Bu yüzden tüm beyaz eşyalar tren gibi sıralandı. Çerçeveler ve ferforje mumluk  English Home.


Mutfak dolapları zaten bizden önce yapılmıştı. Ki beyaz olduğu için de sevdik :) Mutfak tezgahında kullanıldığım iki katlı baharatlık, aslında IKEA'da  ayrı ayrı dolap içi raf olarak satılıyor. Ben küçük olan rafı, büyük rafın üzerine monte edip kullanmayı tercih ettim. Duvar rayı ve çatal bıçaklık FINTORP serisinden. Kuş kafesi ferforje sarkıt avizeler, Didim'de küçük bir avizeciden.


Açılabilen yemek masası, INGATORP serisinden. Normal hali 4-6 kişilik ancak açıldığında 8 kişi rahat sığıyor. Sandalyeler INGOLF. Kısa boyluların derdi sanıyorumki üst raflara rahat ulaşamamak :) O yüzden basamaklı tabure olmazsa olmazlardan. Oda BEKVAM serisinden. Çift yönlü kullanılabilen sandalye minderleri ise ELSEBET. Pek seçilmese de üzerinde ekru renkte küçük yapraklar var. Diğer tarafı ise aynı rengin kareli desenlisi.


Dış kapıdan sonra salona ve odalara açılan uzunca bir holümüz var. Duvarları farklı aksesuarlarla süslemeyi düşünüyorum. Ancak aklımdaki aksesuarları henüz bulamadım. Görüntüyü salondan çektim. Yolun sonunda sal taraf dış kapıya gidiyor. Sağ tarafta ise odalar var. Sol köşedeki geniş saksı, IKEA ROSEPEPPAR.


Şimdilik holde olan aksesuarlar bunlar.Vazo hediye geldiği için nereden alındığını bilmiyorum. Boy aynasını Didim merkezde yaptırmıştık. Küçük dolap ev terlikleri için. Yanındaki büyük sürgü kapılı portmanto evi aldığımızda vardı. 


Servis arabasını sonunda English Home'da bulabildim. Vazodaki çiçekler, mumlar ve küçük kuş figürlü şekerlik de English Home. Müzikli kar kürelerini uzun zamandır almak istiyordum. Ancak mağaza stoklarında bir türlü olmuyordu. Didim'e açılan ikinci Madame Coco da neyseki iki tane vardı. Bulmuşken ikisini de ben aldım :) Kuş kafesi dekoratif objeler tealight mumluk olarak kullanılabiliyor. Alt kattaki kuşlu cam şekerliklere Madame Coco'nun web sitesinde denk gelemesem de Didim'de ki iki mağazada da çok sayıda mevcuttu. 

Gördüğünüz gibi ferforje aksesuarları çok seviyorum. Evin hemen hemen her köşesinde bunlardan birine muhakkak rastlanıyor :) Umarım bu yazımı beğenmişsinizdir. Olumlu veya olumsuz yorumlarınızı bekliyorum.

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.