Maybelline Color Sensational Ruj (Wooden Brown - 745)

Maybelline markasına ait hemen hemen her ürünü uzun yıllardır severek kullanıyorum. Hem uygun fiyatlı hem de kaliteli ürünleri var. Color Sensational serisine ait 745 Wooden Brown isimli rujunu da çok severek kullanıyorum. Hemen hemen her makyajla uyumlu bir renge sahip. Kahve alt tonlu nude renge sahip olan Wooden Brown ister gece ister gündüz makyajınızla kullanabileceğiniz bir ruj.


Çoğunlukla hangi ruju sürsem diye düşünürken elim hep Wooden Brown'a gidiyor. Nemlendirici bir özelliğe sahip. Yumuşacık ve sürümü oldukça rahat. Uyguladığımda rengini hemen veriyor.


Islak bir bitişi var. Dudakta yarı mat bir görünüş sağlıyor. Ayrıca ten renginiz ne olursa olsun, doğal bir görünüm sağlıyor.


Bence her kadının makyaj çantasında bulunması gereken, kurtarıcı bir ruj. Wooden Brown'u dudakta doğal bir görünüm verdiği için çok severek kullanıyorum. Fiyatı 15-25 TL arasında değişiyor. Her nedense bazı mağazalar üzerine ekstra bir kdv uyguluyor.

Ben elimdeki Sodexo fişlerini değerlendirmek için Çetinkaya mağazalarından 25 TL'ye almıştım. (o günden sonra Çetinkaya'dan alışveriş yapmaya tövbe ettim)

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.