H&M Lip Pen - Kalem Ruj (Papaya Punch)

Blogumun bugünkü konuğu güneşin ve sıcakların devam etmesiyle,
böyle güzel havaya yakışan bir ruj olsun istedim. H&M'nin kelem rujları denemek istediğim ürünlerdi ve hemen bir tane edindim.


Malum bu senenin moda rengi turuncular, corallar. Papaya Punch da çok tatlı bir coral rengi. Yapısı yumuşacık. Sürüldüğü an dudakta kayıyor ve çok güzel nemlendiriyor. Dudakta kuruluk yapmıyor. 


Asansörlü yapısı nedeniyle kullanımda büyük kolaylık sağlıyor. Çantanın demirbaşı olmaya aday bir kalem ruj. Ne çok mat nede parlak. Tamda aradığım renk.


Dudağa anında rengini veriyor. Fakat kalıcılığı yok. Gün içinde mutlaka tazelemek gerekiyor. Ama güzelliklerinin yanında tazelemek benim için sorun değil. 
Ben bu kalem ruju çok sevdim. Kesinlikle diğer renklerini de alıp deneyeceğim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.