Essence Silky Touch Allık - Sweet Heart

Yüzümün rengi çok solgun olduğundan dolayı senelerdir allık vazgeçilmezim. Essence Silky Touch allık da severek kullandığım allıklarım arasında. 


Çok şirin, şeffaf,  küçük 5 g'lık bir ambalajı var. Küçük boyutu sayesinde çantada kolayca taşınabilir. Essence Silky Touch allığın 6 renk tonu var. 


Bendeki rengi 50 Sweet Heart. Bu güzel allığın hafif bir ışıltısı ve şeftali ile pembe arası bir tonu var. Hafif bir yapıya sahip. Hemen uçup gitmiyor.


Yüzüme uyguladığımda çok doğal bir görünüme ulaşıyor. Benim beğenmediğim tek yanı fazla tozutması. Oda büyük bir problem değil. Genel olarak yapısını sevdim. 

Diğer renklerini de denemeyi düşünüyorum. Siz de benim gibi açık bir tene sahipseniz tavsiye edilir. Zira esmerler de bu tonunun belli olacağını sanmıyorum...

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.