Eklips Ruj Fırçası

Bugün sizlere Gratis'te bulunan Eklips markasının ruj fırçasından biraz bahsetmek istedim. Ruj fırçalarımı hijyenik açıdan çantamda taşıyamamaktan yakınırken Eklips'in bu küçük fırçasını gördüm ve hemen aldım.


Kalem gibi bir görünüme sahip. Tamda çantada taşınacak boyutta. Kapağını çıkardığım zaman fırça içinde görünmüyor. Kapağı tükenmez kalem gibi arkasına taktığımda ise tadaaaam fırça içerden çıkıyor :)


Kullanım açısından oldukça hijyenik ve kullanışlı. Üstelik fırçası yumuşacık. İndirimde görünce denemek için aldım ve memnun kalınca gidip bir tane daha stoktadım. Eğer sizlerde çantada taşımalık, hijyen açısından kullanışlı ve yumuşacık olan bir ruj fırçası arayışındaysanız kesinlikle tavsiye ederim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.