The Balm Voyage Makyaj Paleti


The Balm ürünleriyle aşk yaşadığım doğrudur. Fakat Voyage paletle ilişkimiz daha farklı bir boyutta :) Kendisi The Balm markasından 2. paletim İlk paletim Nude Tude idi. (yazısı burada


The Balm ürünlerini hem kalitesi hemde ambalajları nedeni ile çok severek kullanıyorum. Ambalajları karton olmalarına rağmen dayanıklı ve bir o kadar da sevimli. Her ürünün ambalajında farklı bir konu işleniyor. The Balm Voyage'de adından da anlaşılacağı gibi seyahat konusu işlenmiş.


Kapağında 1 hostes ve 5 güzel hanım bizleri karşılıyor. Seyehat edilen şehirlerden biri de İstanbul olması ayrıca hoşuma gitti. Kapağı açtığımızda karşımıza kocaman bir ayna çıkıyor. The Balm paletlerinin bu özelliğini seviyorum. Palet 16 adet far ve 3 adet ruj & allık dan oluşuyor. Farlar uçak koltuk numaralarına göre sıralandırılmış. Paletteki B3, C3, C2 ve B1 renkleri mat diğerleri ise ışıltılı farlar.
Rujlar 2.Subay, 1.Subay ve Kaptan olarak sıralanmış ve aynı zamanda krem allık olarak da kullanılabilmekte. The Balm'ın toz ürünlerinde tozutma problemi olması nedeniyle farları ve rujları birbirinden  iki ayrı kapağın ayırması iyi düşünülmüş. Buna rağmen rujlarım birazcık farların tozlarından nasiplerini aldılar. Aynı zamanda rujların kapağını açtığımızda farların 4'lü kullanım kombinleri gösterilmiş.


Farların tozutma problemi evet var ama o kadar güzeller ki bu sorunu dert etmiyorum. Kalıcılıkları çok iyi. Normalde ışıltılı farlardan hoşlanmam ama The Balm ürünleri ile bu ön yargımı kırdım. Işıltılı olmalarına rağmen günlük olarak da kullanıyorum. Farlar hem kuru hem de ıslak olarak kullanılabiliyor. Tüm göz kapağıma uygulamak istemediğim zaman liner olarak da kullanıyorum. B3 ile C3 renklerini kaşlarımı doldurmakta kullandığımda çok doğal duruyorlar ve D2 ile C1 aydınlatıcı olarak da kullanılabilmekte. Rujların kalıcılığı da mükemmel. Tam yazlık renkleri var.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.