The Balm Frat Boy Allık


Bu gün blogda kullanmaya kıyamadığım çok güzel bir allık var. Frat Boy rengi itibari ile yaz aylarına daha uygun bir allık olsa da, ben her mevsime yakıştırıyorum. The Balm'ın bütün ürünlerinde olduğu gibi bu allığında da retro bir görünümü var ve karton bir ambalaja sahip. 


Ambalaj ilk bakışta pek dayanıklı görünmese de gayet sağlam. Mıknatısla açılan bir ambalaj. İçinde küçük sevimli bir aynası var. Aynasının olması benim için artı bir puan. 


Allığın pembeyle şeftali arası çok hoş mat bir rengi var. İçerisinde paraben türevleri ve talk yok. En çok bu özelliğini sevdim. Frat Boy tenimle gayet uyum sağladı. 


Hafif uyguladığımda çok doğal duruyor. Açık biraz da soluk olan cildime  canlı bir görünüm veriyor. Kalıcılığı da çok iyi. Allığın tek hoşuma gitmeyen yanı fazla tozutması.

Bu da bana göre artılarının yanında pekte önemli değil. Bittikçe ve indirime girdikçe kesinlikle tekrar tekrar alacağım bir allık. Sizde benim gibi açık tenliyseniz denemenizi tavsiye ederim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.