Tatlimo ile tatlı bir merhaba!

Yaklaşık 2 yıldır farklı bir blog adı ile yayınlarımı sizlerle paylaşıyorken,hayatımda yaptığım köklü değişimlere bir yenisini daha ekledim. Artık Islak İmzam adlı blog sayfamda paylaşımlarıma devam edeceğim. Tatlı bir başlangıç olması için de ilk yazım lezzet topları ile olsun istedim :)

Beni Instagram'dan takip edenler bilir. 26 sene yaşadığım büyük şehir İstanbul'dan ayrılıp, ani bir karar ile Aydın Didim'e yerleştim. İşte hayatımdaki köklü değişimler bu adımla başlamış oldu. Malumunuz burası yazlık bir bölge ve devamlı sıcak. Bulunduğumuz ayı göz önünde bulundurursak, İstanbul'da kış yüzünü çoktan gösterdi fakat burada halen denize giriliyor. İşte bu nedenle hava değişikliğine bünyem alışamadı ve haftalardır gribim. Bu durumu öğrenen Tatlimo.com genel müdürü Mahmut Bey de sağolsun bana bir geçmiş olsun hediyesi gönderdi. Böylece Tatlimo'nun lezzet toplarıyla sonunda tanışmış oldum :)


Ürünler Didim'e en yakın olan İzmir şubesinden, kargoda hasar görmeyecek şekilde özenle hazırlanmış bir kutu içerisinde geldi. Göze hitap etmesinin yanında, tam da damak tadıma uygun ürünler olması beğenimi daha da arttırdı. Kutu içerisinde karışık truffle ve kekler bulunuyor.
Kargoda gelirken bozulmayacak ürünler seçilmiş. Ancak firma bunların yanı sıra, meyve ve kurabiye sepetleri ile de kişiye özel aranjmanlar hazırlıyor. Ayrıca seçkin AVM, cadde mağazaları ve kafeleriyle Tatlimo Kioks'lar da macaron, yoğdurma, parfe, dipolata, cupcake, çay, meyve suları, kahve ve bunun gibi birçok lezzeti bizlerle buluşturuyorlar.


Tatlimo lezzetleri, günlük olarak sipariş üzerine hazırlanıyor. Meyveler hijyenik şartlarda temizlenerek soğuk hava depolarında saklanıyor. Ürünler doğal, taze ve sağlıklı. Gıda boyası ile hazırlanmış ürünler, tarım, sağlık ve çevre bakanlıklarınca onaylanmış. Ayrıca özel şekerlendiriciler, trans yağ ve koruyucular firma tarafından kullanılmamakta. Böylece Tatlimo atıştırmalıklarını gönül rahatlığıyla çocuklarınıza da yedirebilirsiniz. Ürünler o kadar lezzetli ki kutuyu açar açmaz oğlum yarısını bitirdi bile :)


Sizler de henüz Tatlimo lezzetlerini keşfetmediyseniz, sevdiklerinize özel bir sürpriz hazırlamak isterseniz size en yakın şubelerine gidip ürünlerini yakından görebilir veya internet sitelerine göz atabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.