Rival De Loop Berlin Ruj (24)

Rival De Loop ürünlerini ilk kez geçen sene denemeye başladım. Bu zamana kadar kullandığım çoğu ürününden çok memnun kaldım. Sevdiğim bir üründe 24 numaralı ruju oldu.


Pembeyle şeftali arası çok hoş doğal bir renge sahip. Orta yumuşaklıkta bir yapısı var. Nemlendirmesi oldukça başarılı. Dudağı kurutmuyor.


Çizgilere dolmak gibi bir problem yaratmıyor. Pigmentasyonu çok başarılı. Rengini hemen veriyor. Kalıcılığı bir şey yiyip içmediğim sürece 3 saate kadar dayanıyor.


Bu ruja tek kelimeyle bayıldım. Kesinlikle Didim'e Rossmann açılırsa diğer renklerini de alacağım. Bu markaya ait birkaç ruj rengi de aklımda kaldı.

Normalde fiyatı zaten çok uygun ama indirimde çok komik bir rakama geliyor. Uygun fiyatlı ve kaliteli oluşuyla, Rival De Loop markasının ürünlerini severek kullanıyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.