Real Techniques Starter Set - Göz için Fırça Seti

Daha önce Kozmela'dan aldığım Real Teqniques Core Collection fırça setinden burada bahsetmiştim. Aynı alışverişimde Kozmela'dan RT Starter Set'de almıştım. Ancak bu set kullandığım ilk dakika da beni yarı yolda bırakmıştı ve fırçaların çoğunun kılları dökülmüştü. Kozmela'da seti geri alarak yerine bir yeni set göndermişti. Çok şükür bu sette herhangi bir sorunla karşılaşmadım.


Bu fırça seti de diğer RT fırçaları gibi sağlam plastik bir ambalajda ve fırçaları seyahate giderken yanımızda taşımamızı sağlayan çok işlevli siyah çantası ile satılıyor. İçerisinde Base Eyeshadow Brush, Deluxe Crease Brush, Accent Brush, Fine Liner Brush ve Brow Brush olmak üzere 5 adet fırça bulunuyor.


Base Eyeshadow Brush : Açık renk göz farını tüm göz kapağıma uygulamak için kullanıyorum. Farları dağıtmakta çok başarılı bir fırça. Kılları yumuşacık ve sık yapıda.


Deluxe Crease Brush: Setin içindeki kılları en hacimli fırça. Bu fırçayı farı göz kapağıma dağıtmak, gölge vermek amacıyla, bazen de göz altlarıma kapatıcı uygulamak için  kullanıyorum.


Accent Brush: Kısa, sık ve sert kıllara sahip bir fırça. Kirpik diplerine farı eşit şekilde dağıtmayı sağlıyor. Kaşlarımın arasındaki boşlukları kolaylıkla doldurmama yardımcı oluyor. Ayrıca göz pınarlarını aydınlatmak için de kullanılabilir.


Fine Liner Brush: Gel ve likit liner çekmek için kullanılıyor. Ancak ben bu fırçayı pek kullanamıyorum. Linerı bu fırça ile çekmekte zorlanıyorum.


Brow Brush: Setin içerisinde en çok sevdiğim fırça. Asıl amacı kaşların arasını doldurmakta kullanılmak üzere yapılmış olsa da açılı yapısı sayesinde kolaylıkla liner çekmemi sağlıyor. Çok doğal bir görünüm veriyor. Tabii arada kaşlarımı doldurmakta da kullanıyorum. Kısacası elimden hiç düşmüyor. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.