Physicians Formula Happy Booster Allık

Görüntüsünün güzelliği nedeniyle aldığım bu ürünle resmen aşk yaşıyorum. Çok şirin,ufak,tombul bir ambalaja sahip. Üzerindeki kabartmalı kalpler çok güzel düşünülmüş. Bu nedenle ürünün fotoğraflarını çok fazla kullanmadan önce çektim ki o güzel görüntüsü kaybolmasın :) 


P.Formula Happy Booster allığın bendeki rengi Rose. Hafif hoş bir kokuya sahip. Kokusunu küçükken sahip olduğum lahana bebeğimin kokusuna benzettim :) 2 Kademeli kapağı var. Allık kapağını yukarı kaldırdığımızda altından ayna ve fırça çıkıyor. 


Aynalı ürünleri çok severek kullanıyorum. Çünkü dışarıda makyaj tazelemek gerektiğinde ayrıca ayna arama gereksinimi olmuyor. Fırçası çok kullanışsız... Belkide ben kullanamadım bilemiyorum. Ama başka bir allık fırçasıyla ürünü uyguluyorum. Allığın diğer sevdiğim yanları ise, içeriğinde talk, paraben olmaması. Hipo-alerjik bir ürün ve dermotologlar tarafından onaylanmış. Gözenekleri tıkamayan bir yapıya sahip.


Üstelik hayvanlar üzerinde test yapılmıyor olması da en güzel tarafı. Pigmenti ve kalıcılığı bana göre yüksek seviyede. Bu nedenle kullanırken doğal durması için dikkatli olmak gerekiyor. Ben renklerini karıştırarak kullandığım için fırçaya az ürün alıyorum. Böylece çok pembe pembe de durmuyor. Cildimle bütünleşiyor. Sağlıklı, canlı bir görüntü elde etmemi sağlıyor. Sizler P.Formula markasının hangi ürünlerini severek kullanıyorsunuz ? Paylaşırsanız sevinirim...

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.