Maybelline Dream Pure BB Krem

Karma bir cilde sahip olduğum için fondöten kullanmıyorum. BB, CC, DD kremler bana örtücülük bakımından yeterli geliyor. Ayrıca bu tip ürünlerin içerisinde güneş koruma faktörünün bulunması tercih etmemdeki diğer bir neden. Maybelline Dream Pure BB de kullandığım BB kremlerden bir tanesi. 


Maybelline Dream Pure BB krem 30 ml'lik bir ambalajda. Benim aldığım renk medium. Ürün 8 etkiyi bir arada sunuyor. Bunlar;
  • Salisilik asit içerikli. (Salisilik asit; cildi temizleyip gözeneklerin açık kalmasını sağlıyor ve akne oluşumu engelliyor.)
  • Kusurları kapatır.
  • Ciltteki kızarıklık görünümünü azaltır.
  • Yağ İçermez.
  • Gözenek görünümünü azaltır.
  • Taze bir görünüm sağlar.
  • Kızarıklık kapatır.
  • Nemlendirir ve pürüzsüzleştirir.
  • Cilt tonunu eşitler. 

Kıvamı fazla akışkan değil. Benim cildimde kapatıcılığı yok denecek kadar az oldu. Ancak kızarıklıkları gideriyor. Yağlı yapısı olmadığı için pudra ile kullandığımda 7 saate kadar T bölgemde parlama olmadı.


Güneş koruma faktörü spf %15 benim için yeterli oldu. Maybelline Dream Pure BB kremi severek kullanıyorum. Sizde benim gibi karma cilde sahipseniz kullanmanızı öneririm.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.