Maybelline Baby Lips Serisi

Maybelline Baby Lips'lerin ambalajına ve sevimliliğine aşık olmayanımız yoktur herhalde. Türkiye'de satışa sunulan 6 farklı çeşidi bulunuyor. Ben de bugün  sizlerle elimde olan Baby Lips'leri paylaşmak istedim. Satışa sunulan 6 çeşitten 3'ü renksiz, diğer 3'ü ise renk veren ürünler.


Maybelline Baby Lips'lerin genel özellikleri;
  • GFK 20 ile dudakları güneşin zararlı ışınlarına karşı korumak.
  • 8 saate kadar nemlendirme sağlamak.
  • 1 hafta düzenli kullanım sonucunda gözle görülür sonuçlar vaat ediyor.
  • Yoğun nemlendirme özelliği sayesin de yumuşacık ve pürüzsüz dudaklara kavuşmamızı sağlıyor.
  • Hydrate, limon ve fesleğen aromalı renksiz nemlendirici dudak balmı.
  • Intense Care, kiraz ve badem kokulu,renksiz nemlendirici dudak balmı.
  • Mint Fresh, nane kokulu,renksiz nemlendirici dudak balmı. Sürüldüğünde nane kokusu sayesinde dudaklara ferahlık veriyor.
  • Peach Kiss, şeftali kokulu,renkli nemlendirici dudak balmı. Dudaklara hafif bir şeftali rengi ve ışıltı veriyor.
  • Cherry Me, kiraz kokulu,renkli nemlendirici dudak balmı. Dudaklara hafif kırmızı renk veriyor.
  • Pink Punch, mor meyve kokulu, renkli nemlendirici dudak balmı. Dudaklara açık pembe renk veriyor.

Nemlendirmeleri bana yeterli geldi. Hatta Eos (yazısı burada) lip balmlardan bir tık daha iyi nemlendirdiklerini söyleyebilirim. GFK 20 ile de yaz ayları boyunca dudaklarım Baby Lipslere emanetti. Sanıyorum ki kış aylarında da elimden düşmeyecekler.


Türkiye'ye gelen diğer bir seri olan Elektro'ları renklerinin ve yapılarının aynı olmaları bakımından denemedim. Ancak Dr. Rescue ve Crystal serilerini Türkiye'ye geldiğinde denemek istiyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.