M. Asam Magic Finish Make - Up - Sihirli Fondöten


Bugün sizlere M.Asam sihirli fondötenden bahsetmek istiyorum. Hakkında bir çok güzel yorum yapıldı. Harika olduğuna dair yazılıp çizildi. Ancak ben farklı bir yorumda bulunacağım. Fondöten kullanmayı sevmiyorum. Ancak bu ürünü çok sevdim. Çünkü ürünün adı fondöten olmasına rağmen fondöten özelliklerini taşımayan bir ürün. Kapatıcılık, örtücülük yok. Sivilce, leke görünümünü kapatmıyor. Sadece hafifletiyor. Buna karşılık fondötenin yapısı çok hafif ve kadifemsi. Köpük kıvamında bir ürün. Tüm cilt tipleriyle uyum sağlayabiliyor. Ürünün tek rengi mevcut ve koyu renk ciltlerde bile cilt rengini eşitliyor. Parlama, kusma yapmıyor. Gözenekleri tıkamıyor.


Cildinde büyük kusurları olmayanlar için uygun bir fondöten. Benim gibi yaz aylarında fondöten kullanamayanların bile seveceği bir ürün. BB,CC krem kıvamında. Ben fondöten kullanmayı sevmediğim ve kullanmadığım için fazla kapatıcılık da arayan biri değilim. Bu nedenle bana yeterli geldi. M.Asam sihirli fondöteni denemek isterseniz Eczanalerde, Gratis ve Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.