ISIS PHARMA Unitone 4 Cream - Koyu Renkli Cilt Lekeleri İçin Leke Açıcı Krem

Uzun zamandır yüzümdeki çil ve lekelerden şikayetçiyim. Kullandığım Expigment krem özellikle çenemde koyu renk halkaları yaptı ve geçmesi için denemediğim şey kalmadı. Son olarak denediğim ürün Unitone 4 koyu renkli cilt lekeleri için geliştirilmiş krem oldu. Unitone 4 krem, tüm cilt tipleri kullanımı için uygun bir ürün. 30 ml'lik bir ambalajda ve ağzı tüp şeklinde. Bu tip ürünleri seviyorum. Çünkü kullanırken daha hijyenik oluyor. İlaç gibi bir kokusu var. Leke üzerine uygulandığında hafif bir kaşıntı yapıyor. Sanırım bu da işe yaradığının göstergesi.


Unitone 4 kremin özellikleri ;
  • Unitone 4 ürünleri ciltte güneş, yaş, doğum kontrol hapı, hamilelik gibi nedenler ile ortaya çıkan koyu lekelerde kullanılır.
  • Formülünde yer alan ( % 4 Lumiskin, % 2 Alfa Arbutin, % 2 Vitamin C, % 6 Glikolik Asit, ‰ 1 Ultra Saf Meyan Kökü Ekstresi, %0,1 Salisilik Asit ) güçlü leke açıcı maddeler aşırı renk pigmenti (melanin) üretiminin sınırlanmasında etkili olur.
  • Unitone 4 ürünleri ciltte güneş, yaş, doğum kontrol hapı, hamilelik gibi nedenler ile ortaya çıkan koyu lekelerde kullanılır.
  • Formülünde yer alan güçlü leke açıcı maddeler aşırı renk pigmenti (melanin) üretiminin sınırlanmasında etkili olur.

Unitone 4 krem, cilt lekerimde çok etkili oldu. Kremin işe yaraması için sürekli kullanmak gerekiyor. Ancak benim biraz ihmal etmeme rağmen olumlu sonuç verdi. Öyle ki çillerimin ve koyu renkli lekelerin rengi açıldı ve sivilce lekelerim kayboldu. Gece yatmadan yarım saat önce cildimi temizleyip, lekelerin üzerine uyguladım. Sabahları da 30 faktörlük güneş kremi kullanarak destekledim. 1 aylık kullanım sonucundan ben çok memnun kaldım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.