Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada

Bugün sizlere Temizleme + Peeling +Maske'nin bir arada olduğu Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada cilt temizleme ürününden bahsetmek istiyorum. Bittikçe aldığım bu ürün beni fazlasıyla memnun bıraktı. Bende kullanıp sevdiğim için sizlerle paylaşmanın zamanı geldi diye düşündüm.


Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada'nın özellikleri;


  • Salistik asit + Mineral kompleksi içermektedir.
  • Temizleme:Sebum düzenleyici özelliği ile bilinen çinko ile zenginleştirilmiş formülü cildi canlandırır.
  • Peeling: Ölü hücreleri ve gözenekleri temizler.
  • Maske: İçeriğindeki beyaz kil ile cildi matlaştırır ve dengeler.
Salistik asit: Cildin en dış katmanını temizler, gözeneklerin açılmasını sağlar, tıkanmalar nedeniyle oluşan akneleri engeller. 



Karma bir cilde sahip olduğum için tek bir ürünle tüm cilt sorunlarımı gidere biliyorum. T bölgemdeki yağlanmayı ve siyah noktaları gidermekte oldukça başarılı. İçeriğindeki tanecikler ile ölü hücrelerden cildimi arındıra biliyorum. Mentole benzeyen hoş bir kokusu var. Uyguladığımda cildimde serinleme, ferahlama meydana geliyor ve cildimi rahatlatıyor. 3 özelliği de gayet başarılı.
Yoğun bir yapıya sahip. Bu nedenle de suyla temizlerken biraz uğraştırıyor. Çok köpürtüyor. Cildi kesinlikle kurutmuyor, matlaşma sağlıyor. Ben yedeğini banyoda bulunduruyorum. Böylece duşta da yüzümü Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada ile temizliyorum. Sizlerde Karma/Yağlı bir cilde sahipseniz ve tüm cilt sorunlarınıza tek bir ürünle elveda demekten yanaysanız bu ürün tamda size göre.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.