Garnier Kafeinli Göz Roll - On

Göz altındaki koyu renk halkaları ve torbalardan şikayetçiyseniz tam da size göre bir ürün ile karşınızdayım. Garnier Kafeinli Göz Roll - On, içerdiği kafein sayesinde göz altındaki torbaları indirmeye ve koyu renk halkalarını gidermeye yardımcı oluyor.


Peki bunu nasıl başarıyor derseniz. Kafein, hepimizin de bildiği gibi yorgunluk karşıtı bir madde. Göz altına uygulandığında da kan dolaşımını arttırarak, göz altındaki torbaların görünümünün hafiflemesini sağlıyor. 


Garnier Kafeinli Göz Roll - On'un ucundaki bilye sayesinde, uygulama sırasında masaj etkisi yapıyor ve verdiği serinlik ile göz altı koyu renk halkalarının görünümünü hafifletiyor. Ayrıca nemlendirici jel formülün içerdiği üzüm anti-oksidanları göz altınıza sağlıklı bir ışıltı kazandırıyor. Ben yaz, kış buzdolabında serin yerde saklayorum. Uyguladığımda etkisinin böylece daha da çok arttığını düşünüyorum. Bilyeli ucu sayesinde uygulama sonrası göz altlarımda bir rahatlama hissediyorum. Ayrıca jel bir yapıya sahip olduğu için emilimi kısa sürede gerçekleşiyor. Yorgunluktan göz altlarımda hem koyu renk halkaları hem de bazı günler şişkinlik oluşuyor. Uyguladıktan sonra gözle görülür etkisi beni mutlu ediyor. Çok mucizevi bir ürün olmasa da benim memnun kaldığım bir ürün.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.