Flormar Passionate Dots Invisible Powder - Transparan Pudra

Passionate Dots transparan toz pudrayı bilmeyen yoktur. Öncelikle ambalajının tatlılığıyla dikkat çekiyor. Kırmızı üstüne siyah benekli bir ambalaja sahip. İçinden küçük bir pudra ponponu çıkıyor.Ürün tek renk olarak satışa sunulmuş. Beyaz transparan(şeffaf). Pudranın dökülmesini sağlayan delikler orta büyüklükle.Ürün israfına neden olmuyor.


Cildim Karma olduğu için T bölgemde çok fazla parlama oluyor. Bu nedenle parlamayı engelleyecek ürünlere her zaman ihtiyacım oluyor. Passionate Dots transparan pudra bu anlamda bütün ihtiyaçlarımı karşılıyor. Makyajı çok güzel sabitliyor. Mat bir görünüm sağlıyor. Parlamayı yok ediyor. Kullanımı kompakt pudraya oranla biraz zor. Ben beyaz tenli olduğum için cildimde rengini belli etmedi. Ancak esmer tenlerde beyaz renginin belli olacağını düşünüyorum.


İçinden çıkan ponponu kullanmıyorum. Çünkü fırçayla uyguladığımda daha homojen dağılıyor. İyi uygulanmadığında yer yer beyaz görünüm oluyor. Bu nedenle iyice yedirmek gerekiyor. BB krem ve kapatıcı uyguladığımda üstünden transparan pudrayla geçiyorum ve çok güzel sabitliyor. Hafif hoş bir kokuya sahip. Kokusu beni rahatsız etmedi aksine sevdim. Ben bu üründen genel anlamda memnun kaldım.Bittikçe alacağım bir ürün. Sizde benim gibi parlama sorunu yaşıyor ve makyaj sabitlemek için toz pudra arıyorsanız tavsiye derim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.