Essence Stay Natural Kapatıcı

Kullandığım Essence Pure Skin stik kapatıcım birazcık kuruluk yaptığı için dengeleme amaçlı bu kapatıcıyı aldım. Kendisini çok sevdim. Kullanımı asansörlü olduğu için çok kolay. Ambalajın içinde 1.5 ml'lik ürün var.



Bendeki rengi 01 Soft Beige. Yapısı çok ince. Fazla akışkan değil. Ağırlık yapmıyor. Kapatıcılığı bana yeterli geldi. Hafif aydınlık da veriyor. Yumuşacık fırçası var. Fazla kullanıldığında çizgilenme yapıyor. Kullanırken fazla abartmaya gerek yok zaten yedirirken de zorlanırsınız.



Ben göz altıma Pure Skin stik kapatıcı ile beraber kullanıyorum. Ayrıca kaş altlarına kullandığımda güzel bir aydınlık veriyor. Üstüne de pudra geçtiğimde kalıcı oluyor. Kesinlikle tekrar tekrar alacağım bir ürün. Yağlı/Karma ciltlere daha uygun gibi geldi bana. Kullanıp memnun kalacağınız bir ürün.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.