Essence Liquid Ink Matt Eyeliner

Likit liner kullanamayan ben kolay bir uygulama yöntemi bulduktan sonra bu ürünü elimden hiç düşürmez oldum. Artık likit linerları RT Brow Brush ile uyguluyorum :) RT göz fırçalarımı detaylı anlattığım yazımı okumadıysanız buyrun. Nasıl uyguluyorsun derseniz, linerın kendi fırçası üzerinde olan ürünü brow brush ile alıyorum ve kurumadan uyguluyorum. İşte bu kadar :)


Şimdi gelelim Essence'in mat linerına. Rengi simsiyah ve kalıcı. İster günlük makyajınızda isterseniz de gece makyajınızda kullanabilirsiniz.Özellikle mat oluşuna bayıldım.



Ürün ince kıl fırçaya sahip. Sizler bu fırçalar ile uygulaya biliyorsanız ne mutlu size. Ancak ben bir türlü beceremiyorum. Ya fırçayı gözüme sokuyorum ya da her yere bulaştırıyorum.


Liner uygulandıktan kısa süre sonra kuruyor. Bulaşma, uçma, akma, kokma gibi sıkıntısı yok. Her ne kadar kalıcı olsa da çıkarması kolay. Göz makyajı temizleyici ile hemen çıkıyor.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.