Essence Eyebrow Stylist Set - Kaş Stil Seti (02 natural blonde style)

Blog yazmaya uzunca bir ara verdiğim için, uzun zaman önce alıp kullandığım ürünleri anca sizlerle paylaşıyorum. Essence'in bu kaş stil seti de bunlardan biri. Ürünü aylarca deli gibi her mağazada aramışlığımda vardı. Mağazalara geldiği gibi hemen tükenen seveninin çok olduğu bir kaş farı. Bendeki rengi 02 natural blonde style.


Şeffaf, kırılgan, basit bir ambalaja sahip. Koyu ve açık renk olmak üzere 2 adet kaş pudrasından oluşuyor. İçerisinden 1 adet küçük kesik uçlu fırça ve 3 adet kalıp çıkıyor. Ben kalıpları işime yaramadığı için çöpe atmıştım. Bu sebeple paylaşamıyorum. 


Tenime ve kaş rengime uygun olan renk, açık olan. Kaşlarımın seyrek olan yerlerine uyguladığımda, doğal bir görünüm sağlıyor. Kaşlarım ve cildimle bütünleşiyor. Üzerinden şeffaf kaş maskarasıyla geçtiğimde saatlerce uçmadan kalıyor. Akma, bulaşma gibi sorunları yok. Toz yapıda olmasına rağmen dökülme yapmıyor.


Aylar önce almama rağmen bereketli bir ürün olduğu için halen bitmedi. Koyu renkli olan kısmını kaşlarıma uymadığı için kaşlarıma uygulamıyorum. Bunun yerine göz kapağımın katlanma kısmını gölgelendirmek için kullanıyorum. Didim Gratis'e Essence standı açıldığında Make Me Brow Eyebrow Gel maskaradan alıp deneyeceğim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.