Batiste Dry Shampoo - Kuru Şampuan

Batiste kuru şampuan hakkında bir çok blogger memnun kaldığına dair yorumlar yaptı. Birde ben yazayım dedim.

Peki kuru şampuan nedir?
-Yağlı saçları yıkamaya zaman olmadığında günü kurtarmak için kullanıldığında saç diplerindeki yağı emen, saça hacim ve temiz görünüm kazandıran, hoş kokulu sprey tarzında bir nevi pudra.


Batiste kuru şampuan övgülerin tümünü hak eden bir ürün. Bendeki Original Clean & Classic tüm saç tiplerine uygun olanı. Saçlarım ince telli olduğu için saç diplerim çabuk yağlanıyor. Her gün saç yıkamak da saça zarar veriyor. Bu nedenle iyi ki kuru şampuanlar var.

Batiste kuru şampuanın kullanım şekli;
Kullanmadan önce iyice çalkalayıp,
1. Adım: 30 cm uzaklıktan saçınızı ayırıp ürünü sıkıyorsunuz.
2. Adım: Başınıza masaj yaparak ürünü dağıtıyorsunuz
3. Adım: Sonuç, temiz ve hacimli saçlar.


Ben ilk kullandığımda biraz acemilik yaşadım ve saçımda ara ara beyazlıklar oldu :) Saçlarım hafif yağlı iken kullandım ve sonuç mükemmel .Yağdan eser yok. Saçlarım hacim kazandı, temiz, parlak ve sağlıklı bir görünüme kavuştu. Ayrıca çok güzel bir kokuya sahip. Acil bir yere gideceksem ve saçlarımı yıkamaya fırsatım yoksa  kesinlikle hayat kurtarıcı bir ürün. Deneyip çok memnun kaldım. Bitince yenisini alırım. Batiste kuru şampuanın 5 ayrı çeşidi ve 2 ayrı çantaya atıp çıkmalık küçük boyu da var. Sizler de Batiste kuru şampuanı denemek isterseniz Watsons, Gratis, Sephora ve Migros mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.