Avene Eau Thermale Water - Termal Su

Avene termal su içerisindeki mineraller sayesinde,özellikleri say say bitmeyen,her türlü hassas cildi ferahlatmak,yatıştırmak için kullanılan bir ürün. Ben yaz kış elimden düşürmüyorum. Hele ki Didim'in sıcaklarını göz önünde bulundurursak, yazın kurtarıcım olduğunu söyleyebilirim. Buzdolabında saklayıp, soğuk uygulama yaptığımda etkisi daha da artıyor.


Hangi alanlarda kullanıyorum?
  • Tatilde güneşte fazla kalınca cildimde beyaz tenli olmam nedeniyle kızarmalar ve sızı oluyor. Bunu dindirmek için,
  • Ferahlamak için yüzüme ve tüm vücuduma,
  • Makyaj öncesi cildimi nemlendirmek için,
  • Makyaj sonrası makyajımı sabitlemek için,
  • Cildim tahriş olmuşsa,acıyı hafifletmek için,
  • Epilasyon sonrası kullanıyorum.

Bendeki Avena termal su 50 ml'lik en küçük boy.Çantaya atıp çıkmalık.Sprey başlığı istenilen bölgeye eşit ve kolayca uygulama sağlıyor.Ben çok severek kullanıyorum.Öyle ki tatilde plaj çantamın demir başlarındandı.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.