Vincent Longo Trio Eyeshadow - Üçlü Göz Farı (Dreama-52087)

Daha önce adını hiç duymadığım bir İtalyan markası ürününü sizlere tanıtmak istiyorum. Küçük siyah bir ambalajın içinde, çiçek deseninden oluşan bu üçlü far ilk başta beni görüntüsüyle cezbetti. Ambalajı oldukça dayanıklı. Tam da çantaya atıp çıkmalık mini minnacık.


Kullanımı beni biraz zorlasa da severek kullanıyorum. Küçük ve renklerin iç içe olması nedeniyle dar açılı fırçayla uyguluyorum. Bu güzel farı katıldığım çekilişten kazanmıştım. Rengini kendim seçsem bu kadar olurdu. En çok sevdiğim renkler bir arada. Üçlü far dıştan içe doğru,ışıltılı turuncu, ışıltılı mor ve mat lila renklerinden oluşuyor.


Pigmentasyonu oldukça iyi. Gün boyunca kalıcı. Tozutma problemi yok. Uyguladığımda kremsi bir yapıdaymış gibi duruyor. 


 Hem gece hem de gündüz kullanımına uygun renkler.
Özellikle renkleri itibari ile yaz ayları için çok uygun bir ürün.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.