The Balm Nude Tude Far Paleti


Bugün ilk far paletim olan The Balm Nude Tude'yi sizler ile paylaşmak istedim. The Balm'ın diğer ürünlerinde olduğu gibi karton ve mıknatıslı sağlam bir ambalaja sahip. İçinde büyük bir aynası ve iki uçlu küçük bir fırçası var. Bu benim için artı bir özellik. Palet içerisindeki farlar naturel renklerden oluşmakta.


Renkler hem gündüz hemde gece için çok uygunlar. Oldukça pigmetli, dokunduğunuz an hemen rengini veriyor. Tozutma dışında eksi bir yönü yok. Baz uyguladıktan sonra kullanıldığında kalıcılığı arıyor. Renkleri gayet doğal ve her ten rengine uyabilecek renkler.


Tüm renklerine aşık olduğum bir palet oldu kendisi. Hiç far sürmeyip sadece liner çekmek istediğim zamanlarda içinden çıkan fırçasının kesik uçlu kısmıyla serious ve sleek renklerini liner olarak kullandığımda çok hoş duruyor. 


Ayrıca ben sultry rengini kaşlarımı doldurmak için kullanıyorum. Bu renk kaşlarımda doğal bir görünüm sağlıyor. Nude Tude benim için çok işlevli ve harika bir palet. Sizlere de şiddetle tavsiye ederim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.