The Balm Hot Mama Allık


Bir The Balm ürünü ile tekrar sizlerleyim. Görüldüğü üzere The Balm'ın tüm ürünlerinde olduğu gibi karton ve mıknatıslı bir ambalajı var. Karton olmasına rağmen oldukça dayanıklı bir ambalaj. 


Aynası olması da ayrı bir güzellik. Hot Mama Şeftali tonlarında içinde altın rengi ışıltılar olan bir allık. Normalde ışıltılı allıkları sevmem ama Hot Mam diğerlerinden farklı :) 


İçerisinde talk yok. Pigmentasyonu çok başarılı ve oldukça kalıcı bir allık. The Balm'ın her toz ürününde olduğu gibi bu allıkda da  tozutma problemi var. 



Anında renk veren bir yapısı var. Uygulandığında cilt ile bütünleşiyor ve ve çok doğal duruyor. Hafif ışıltı verdiği için ben yaz aylarına daha çok yakıştırıyorum. 

Hem açık hem de koyu tende muhteşem uyum sağlayan bir allık. Ben hafif uygulamayı tercih ediyorum. Çünkü doğal görünümlü makyajları daha çok seviyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.