Rival De Loop 2 in 1 Creme & Maske Cherry Blossom - El Kremi ve Maske & Hand Peeling Cherry Blossom - El Peelingi


Uzun bir başlıkla sizleri karşılıyorum. Bugün Rival De Loop markasının 2 ayrı ürününü sizlere tanıtmak istedim. 

Rival De Loop 2 in 1 Creme & Maske Cherry Blossom ;
  • Kiraz çiçeği kokulu el ve tırnak bakımı için üretilmiş bir krem & maske.
  • İçeriğindeki jojoba yağı,badem yağı ve shea yağı sayesinde elleri kurutmadan besler ve nemlendirir.
  • Maske olarak kullanırken ellere ince bir tabaka halinde uygulanıp 5 dk. bekletildikten sonra masaj yaparak temizlenir.


Rival De Loop Hand Peeling Cherry Blossom;

  • Kiraz çiçeği kokulu el peelingi yoğun el bakımı için geliştirilmiştir.
  • İçeriğindeki pantenol ve gliserin sayesinde cildi nemlendirir,pürüzsüzleştirir ve yumuşatır.
  • Pembe ve beyaz granüllü peeling özelliği ile eldeki ölü derileri atar.
  • Nemli ellere bir miktar uygulayıp masaj yapılır.Biraz bekletildikten sonra durulanır.

Ben nemli ellerime peelingi masaj yaparak uyguladıktan bir süre sonra duruluyorum. Peeling ölü hücreleri tamamen gideriyor. Hemen ardından el kremini uyguluyorum. Ellerime çok güzel bir yumuşaklık veriyor ve çok iyi nemlendiriyor. Öyle güzel ki annem ellerimi ellediğinde daha ilk kullanımda ne kadar yumuşak olmuş ellerin diye bir tepki verdi. Gözle görülür derecede bir yumuşaklık ve nemlendirme sağlıyor. Ayrıca kokularını da çok sevdim. Hafif şekerli kiraz çiçeği kokusuna sahip. Bu iki üründen de çok memnun kaldım. Bittikçe alacağım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.