Essence Sun Club All-In-One Bronzing Highlighter - Bronzlaştırıcı Aydınlatıcı (02 - Sun Glow)

Yaz ayları sağlıklı bir bronz görünüm kim istemez. Peki ya kış aylarında da aynı bronzluğun devam etmesini? Bende bu amaçla aldığım Essence Sun Club All-In-One Bronzing Highlighter Bronzlaştırıcı Aydınlatıcıyı sizlere tanıtmak istedim. 


Bu ürünün iki ayrı numarası mevcut.Bendeki 02 - Sun Glow. Şeffaf sağlam bir ambalaja sahip olup,oldukça gösterişli albenisi olan bir ürün. İçerisinde 4 ayrı renk tonu mevcut. Renkler ışıltılı ve kremsi yapıdalar. Sun Glow esmerler için göz,yüz ve vücut kullanımına uygun olan bir bronzlaştırıcı aydınlaşıtıcı. Beyaz bir ten rengine sahip olmama rağmen esmerler için olanını tercih ettim. Çünkü içindeki turuncu rengi çok sevdim. Bir ürünü hem göz,hem yüz hem de vücut için kullanmak da ayrı bir güzellik. Özellikle seyahate çıkarken yanıma fazladan ürün almamı gerektirmiyor.


Ben bu ürünü yüzüme uygularken ayrı ayrı değil de hepsini karıştırarak kullanmayı seviyorum. Ama ayrı ayrı kullanıldığında da renklerini hemen veriyor ve çok güzel bir görünüm sağlıyor. Pigmentasyonu oldukça başarılı. Kalıcılığı orta düzeyde. Harika bir havuç kokusuna sahip. Kullandığımda gün boyu ışıltısı devam ediyor. Turuncu kısmını far olarak aydınlatıcısını da göz pınarlarıma uyguladığımda güzel bir görüntü sağlıyor. Ben bu ürünü çok ama çok sevdim. Yaz, kış elimden düşürmediğim bir ürün oldu. Aydınlatıcı kullanmayı sevmediğim halde bu ürünü bayılarak kullanıyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Telif Hakları © 2012 Seda Baybek'e aittir.